Tå,

Vi var på Stenö i dag med klassen en sista gång innan vi slutar skolan. Vi hade det väldigt trevligt. Vi bestämde oss för att gå och spela vollyboll. Vi spelade ett tag tills jag typ ramlar.  När jag sätter mig upp ser jag ur min stor tå står rakt ut. Den har alltså hoppat ur led. Jag skriker i panik och chock. Jag ser sedan hur tån åker tillbaka till sitt normala läge. Det gjorde inte ont då, utan all smärta kom efteråt.
Fy fan vad hemskt det var. Man tror inte att det händer. Det kände så overkligt. Man trodde att det skulle göra jätte ont när den va sådär se men det var den inte.
Aja har tid hos läkaren 13.40 då får vi se om det är något med min stackars tå. fan va allt händer mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0