The last Bounce!

Showen med Bounce var helt fantastiskt! Jag visste att det skulle bli grymt men inte så grymt! Åhh herrregud, under hela showen satt jag och svettades och skaka för det var så bra :D Det går verkligen inte att beskriva! Tråkigt att man inte kommer se dem dansa nått mer, men de gav mej verkligen ett minne för livet!
Lite bilder där i från:
I början kom dem ner i oranga fängelse dräkter, ner från olika gångar från läktaren. 2 och 2. Fredrik Rydman och Filmon Michael kom precis ner från min och Toves gång, aaahh! Och vi satt på kanten!! Så häftigt!!







For Michael Jackson!!





Asså det går verkligen inte att beskriva hur jävla bra dem var! Ett minne för livet är det här i alla fall! Synd bara att de ska sluta dansa =(

Orkar inte lägga upp mer bilder, men kvällen var som sagt obeskrivligt bra!! Köpte mig ett program för 60 spänn som jag tyvärr glömde i Stockholm, mamma skulle vara snäll och skicka det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0