Barcelona vann!

Ikväll var det ju El classico( hur det nu stavas). Mellan FcBarcelona och Real Madrid. Mycket spännande.
Jag hejar på det lag som har snyggast fotbolls spelare. Jag hejade på Man U när backham spelade där, sen bytte han till real Madrid och då hejade jag på dem. Jag hejar på Liverpool bara för Torres spelar dej, jag kan hålla på hela natten....
Men i alla fall, tillbaka till kvällens match. Jag hejar på båda lagen. Jag tycker de båda är grymma och duktiga. Jag hejar på Barca för Zlatan spelar där, och så där dem bara barca ju (med myckat bra spelare). Sen hejar jag på Real Madrid för ronaldo, för dem har snygga spelare och för att Backham har spelat där. Så jag kan inte riktigt bestämma vilka som är bäst!
Tyvärr satt ju svensken på bänken i dag pga. skdor... Men Barce var snäppet bättre i dag och vann med 2-0



och så hetingen C.Ronaldo :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0