Korta drag från i dag..

Shhuue!
Ligger i sängen och smsar med mammsen. Är hur trött som helst.
I morgon blir det skolfoto och jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mej!!! (HJÄLP)

Men i alla fall, Onsdagen den är veckan var faktiskt rolig den med. Sophie och jag ärger på Engelska säger jag bara!

När vi satt i grupp rummet så gjorde sophie en liten film, den kommer ja lägga upp i morgon tror ja =)

Men här får ni i alla fall en bild som ett smak prov



Jag vet att min vän Sophie e ful i bland.

Somsagt jag hann ju bara hem en liten stund innan jag skulle till stan och träffa  Isabel. Vi åt på Subway. Det var faktiskt ett tag sedan.



mm.....

Men ska sova nu, ses i morgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0