My day today!

Idag steg jag upp halv 2, med huvudvärk som är kvar än =/
Sen så åkte vi till skärholmens centrum och handlade flour tabletter och flour skölj till mej ;) Sen köpte vi även present till små brosorna i bryssel.
När vi kom hom började vi med maten direkt ;)

Efter maten så lekte jag med Sarah och Jonas ett tag. Jag var duktig och byggde en koja med dom :D



Tur att man är snyggast i alla fall ;)



Myyssigt hade vi inne i kojan :) tur att man har lite lagom gula tänder....



Jaa, dom är söta i alla fall :)


Jag har typ 100 bilder på oss 3, och ung jäveln till höger blir alltid bra på alla! :@

Aa orkar inte lägga ut mer "lek" bilder :P


Kommentarer
Postat av: Sophia

haha naaw :D Gulligt att pojken hade lite snor i näsan :D

2009-07-06 @ 15:46:33
URL: http://mjaof.devote.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0